S T A R T S I D A N
B L O G L O V I N
K O N T A K T

Dagens i-landsproblem.

Anledningen till att jag gör ännu ett inlägg bara någon minut efter mitt tidigare är att jag då inte hade läst om Elsas nya kategori. Så, jag tänkte att jag skulle passa på att utnyttja detta privilegie med att gnälla lite om något helt ointressat för alla som inte är jag själv xD
Hur som helst, det jag vill få fram är att mitt gnäll mina.. "Problem".. kanske inte är värda att läsa om.

So, let us get going..
Mitt fösta minimala problem är att jag känner ett starkt behov av att gå och träna, tyvärr har jag sträckt min vad-muskel och det finns en risk att det blir värre om jag går.. att träna eller inte träna.. det är frågan..?
Problem numer två är mitt Pottermore beroende.. jag kollar efter mail varje halvtimme -nästan - .. och det börjar bli uttjatat. 


Haha, ni ser, these are the biggest problems in my life right now (okej det var en lätt överdrift..)

Nu har jag gnällt färdigt.. ha en bra dag.

(>^3^)> ~


Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0