S T A R T S I D A N
B L O G L O V I N
K O N T A K T

Nikita

Eftersom säsong sju på Supernatural inte kommer ut förrän den 23 september så tänkte jag att börja på någon ny serie så länge.
Roshanna (min kompis) har länge pratat om en serie som heter Nikita, hon älskar så jag kollade in den, är helt fast. Har sätt klart på säsong 1 och säsong 2 kommer inte ut förrän samma datum som Supernatural. Så nu håller jag på att kolla om den, för den är riktigt bra!
Den handlar om en tjej som heter Nikita. För sex år sen så hamnade hon i fängelse men en organisation som heter Division, som är en hemlig organisation som arbetar för regeringen. Det dem gör är att lönnmörda personer som "hotar" samhället. Fast de tar också order från företag, mot pengar. Division tar unga personer som åker in på fängelset och ger dem en "andra chans". De utbildar dem till lönnmördare. Nikita hamnade hos dem, hon arbetade för dem i 3 år men sedan bröt hon mot en av Divisions regler, hon blev förälskad. Division mördade hennes pojkvän och hon flydde. Nu vill hon krossa Division.
Trailer:
Länk till där du kan se Nikita online: http://www.letmewatchthis.ch/tv-780735-Nikita

Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0