S T A R T S I D A N
B L O G L O V I N
K O N T A K T

Ny kategori!

Ny kategori, "Dagens i-landsproblem".
Detta kommer ifrån att jag och gin alltid sa "dagens i-landsproblem" när vi hade något litet problem. Problemet kunde t.ex vara att vi spillde vatten på tröjan, inte kunde besluta oss för vad vi ska göra etc.
Ni hör ju själva vilka små problem vi som bor i i-länder har. Även våra så kallade "stora" problem som t.ex kärleksproblem etc. Är väldigt små jämfört med dem som bor i u-länder. Vissa av dem måste gå flera mil för att få vatten, de svälter, har ingen mat, får i sig föroreningar. Om man tänker så, känns våra problem verkligen värdelösa.
Aja jag skapade inte bara den här kategorin för att skriva den här texten. här kan vi skriva om vi får ett sånt här typiskt i-landsproblem, och jag fick just ett.
Jag vet inte om jag ska se ett till avsnitt av Lost eller ett till av Nikita. :/
EDIT: Smsade min vän Mailn och hon röstade för Nikita så då får det bli Nikita.
Ps. förlåt för dålig uppdatering från min sida, har varit på mitt sommmarställe ^^.

Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0